פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

072-2171111
072-2171111

מקציף חלב חשמלי

יש אנשים שניסו לא פעם להקציף חלב לבד ובאופן ידני. איך? פשוט מאד, לקחו מזלג או מוט מתכת וניסו לערבב חזק. שקשקו בכוס הלוך ושוב עד שחשבו שהחלב מוקצף דיו. קשה היה לקרוא לתוצאה הירודה בשם קצף, כי זה לא ממש…

 אז מה כן? מכונת מקציף חלב חשמלי שעושה את זה הרבה יותר טוב. בפעולה קטנה של לחיצה על מתג היא מקציפה את כוס הקפה ומעלה בו ניחוח מרהיב.

אין כמו לפתוח את הבוקר שלכם עם כוס קפה מהבילה, שכל לגימה ממנה מטעינה אתכם באנרגיות חדשות ובמרץ לקראת יום העבודה או יום הלימודים שלכם. רבים האנשים שאוהבים לרכוש את כוס הקפה שלהם בדרך לעבודה או ללימודים, ומה שנראה להם כמו הוצאה קטנה מצטבר בסופו של דבר לסכומי עתק. כל זה יכול להימנע עם מקציף חלב חשמלי שיכול בקלות להיות אצל כל אחד ואחת מכם בבית. אז מה היתרונות של מקציף חלב חשמלי ולמה בכלל כדאי שיהיה לכם אותו? אל דאגה, אנחנו עומדים להסביר לכם הכל ומבטיחים שלא נשאיר אתכם בלי תשובות!

אתם אלו שיודעים הכי טוב איך אתם אוהבים את הקפה שלכם

החבר’ה שקונים את כוס הקפה שלהם כל בוקר בבית הקפה שמתחת לבית, בטוחים שהבריסטה המקומי יודע להכין להם את הקפה הכי טוב שיש, אולם תנו לנו לספר לכם משהו – מדובר בטעות גדולה. ולמה? הם פשוט התרגלו אל כוס הקפה הזו, למרות שיש להם אפשרות להכין לעצמם כוס קפה לא פחות ממושלמת בעצמם. אז איך זה קורה?

מקציף חלב חשמלי – אין כמו לעשות את זה בעצמכם!

אתם יודעים בדיוק איך אתם אוהבים את הקפה שלכם – חלש, חזק, על בסיס מים או עם יותר חלב. אף בריסטה לא יוכל לקלוע בדיוק לטעם שלכם, ומקציף חלב חשמלי בא לפתור בדיוק את זה. עם מינוני קפה, סוכר ומים שמתאימים לכם אתם יכולים ליצור את כוס הקפה המותאמת לכם בול, ומקציף חלב חשמלי בא במטרה להשלים את העבודה עם חלב מוקצף, טעים ואוורירי.

כמה זה עולה?

מקציף חלב חשמלי הוא לא סיפור יקר במיוחד, והוא יכול גם לעמוד בפני עצמו ולשדרג את כוס הקפה שלכם וגם להוות מוצר משלים למכונת הקפה שיש לכם בבית. מדובר כאן על מחירים שנעים בטווח של בין כ-170 ש"ח ועד כ-300 ש"ח, כאשר הכל תלוי בהאם תרכשו מקציף חלב חשמלי יד שנייה או חדש. המחירים גם עשויים להיות נמוכים או גבוהים יותר במקצת – בהתאם לחברה אצלה תרכשו את המוצר.

תוצאות: 17
בחרת לסנן לפי: מקציף חלב חשמלי
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: