FAQ Page Banner

שאלות נפוצות

להקלה עליך, ברכישת בחברתינו, ב.א. קדמה קפה בע"מ, ח.פ 514539204, 

ערכנו רשימת שאלות נפוצות עם תשובות מאת נציגי השרות של קדמה. השאלות מסודרות לנוחיותך לפי נושאים.

איך קונים ב קדמה?


הנחיות לקניה באתר המכירות קדמה.
נא חפשו את שאתם מעוניינים בו, באמצעות גלישה בקטגוריות השונות או באמצעות מנוע החיפוש של האתר.
1. לאחר כניסה לעמוד הפריט מופיע כפתור הזמנה,שלחיצה עליו תוסיף את הפריט המבוקש לסל הקניות שלכם.
2. לאחר הוספת הפריט לסל הקניות, באפשרותכם לסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש באתר ולהוסיף לסל פריטים נוספים.
3. בכדי לסיים את הרכישה, בחרו במספר התשלומים הרצוי, אופן המשלוח ואופן התשלום הרצוי, לחצו על כפתור השלם פעולה בסל הקניות.
כעת תועברו למסך שבו תתבקשו להזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם באתר.
אם נרשמתם כבר בעבר - הזינו את שם המשתמש והסיסמה שהזנתם כאשר נרשמתם לאתר.
מה זה סל הקניות?
אתר המכירות "קדמה" הינו קניון וירטואלי המאפשר לך לרכוש מוצרים מהמותגים המובילים בעולם.
לאחר לחיצה על כפתור "להזמנה" של מוצר מסויים, ייפתח עבורך דף סל הקניות, בו תצתרך להזין את סוג המשלוח, מס' התשלומים, במידה ותרצה להזמין מספר מוצרים, תוכל לבחור כל מוצר נוסף וללחוץ על כפתור "לקניה" של המוצר הנוסף, שיכנס ישירות לסל הקניות שלך.
כתוצאה תוכל להכניס מספר מוצרים בהזמנה אחת. לאחר לחץ על "השלם פעולה" והכנס לדף פרטי אמצעי התשלום.
אם זוהי הרכישה הראשונה שלכם באתר וטרם נרשמתם בו, לחצו כעת על כפתור "הרשמה למועדון לקוחות" (מיד לאחר ההרשמה, המערכת תחזיר אתכם לסיום תהליך הרכישה).
4. כעת הגעתם לעמוד הקופה. כל שעליכם לעשות כעת הוא להזין את פרטי התשלום (טלפוני או אשראי) - סוג כרטיס האשראי, מספרו ותוקפו. כדאי לוודא שפרטי ההזמנה (שמות הפריטים, כמויות וסוג המשלוח) אכן נכונים, שימו לב: במידה ויש לכם הערות מיוחדות לגבי ההזמנה והמשלוח - אנא כתבו אותן במקום מיועד לכך בעמוד.
5. כדי לסיים את תהליך הרכישה, לחצו על הכפתור "המשך" שבתחתית העמוד. לאחר מכן תועבר לעמוד אישור ביצוע הרכישה, וכן מספר ההזמנה שזה עתה ביצעתם. במידה ולא התקבלה מספר הזמנה, אנא פנו אלינו בדוא"ל: [email protected]

מדוע זה כדאי להיות חבר מועדון לקוחות?


ההרשמה למועדון אינה כרוכה בתשלום, היא מאוד פשוטה ואינה אורכת יותר מכמה שניות.
לקוחות החברים במועדון נהנים ממחירים מיוחדים לאתר, הזולים מרשת החנויות וממבצעים מיוחדים.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?


כן, כל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת.

באיזה כרטיסי אשראי ניתן לבצע את התשלום?


ניתן לבצע את התשלום באמצעות ויזה ,ישרכארט , מאסטר כארד, אמריקן אקספרס דיינרס ולאומי כארד.

כיצד יחוייב כרטיס האשראי שלי?


רק לאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי - יחוייב כרטיסך עפ"י הסכום הנקוב בהזמנה ועפ"י התשלומים שנבחרו על ידך בעת ביצוע ההזמנה.
התשלומים בהזמנה הינם ללא ריבית ! ומתייחסים עפ"י רוב, לסכום המוצר עצמו ואילו מחיר השילוח מצורף לתשלום הראשון.
את החיוב תוכל לראות בפירוט דפי האשראי שלך.

האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?


בוודאי. כל מוצר שרכשת באמצעות אתר המכירות קדמה מגיע היישר אליך עם חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו עם מספר ההזמנה הרלוונטית בטל': 072-2456751

מדוע יש צורך בשם משתמש וסיסמה?


שם המשתמש יחד עם הסיסמה משמשים כאמצעי הזיהוי שלכם, ומאפשרים לנו לעדכן אתכם באופן מיידי על כל שינוי בסטטוס ההזמנה.
הסיסמה מבטיחה שכל הפרטים שתמסרו במהלך הקנייה ישמרו בסודיות.
בכניסה לכרטיס הלקוח, תוכלו בעזרת פרטי המשתמש הללו, לראות את כל ההיסטוריה של הקניות שביצעתם באתר.

כיצד אוכל להחליף את הסיסמה שלי?


במידה ואתה אכן את שם המשתמש והסיסמה, בהכנסך לתהליך ההזמנה: אישור פרטי ההזמנה, בחלק התחתון של הטופס יש אפשרות לעדכון פרטים אישיים.

שכחתי את הסיסמה שלי, מה עושים?


על מנת לשחזר סיסמה, יש להכנס באתר קדמה אל "הרשמה לאתר" וללחוץ על תזכורת סיסמה, למלא את כתובת הדואר האלקטרוני, אשר נמסרה על ידך בטופס הרישום למועדון הלקוחות קדמה.
סיסמתך תישלח אליך לכתובת דואר אלקטרוני זו בתוך דקות ספורות.
בהיעדר פרטים חיוניים אלה, לא ניתן יהיה לצערנו לשחזר את פרטי המשתמש בין אם באמצעות פניה בדואר האלקטרוני ו/או פניה טלפונית.
קדמה שמה לעצמה כיעד ראשון, לשמור אל נתוני הלקוחות באופן הדיסקרטי והמאובטח ביותר ומשתמשת באמצעי האבטחה המתקדמים ביותר לשם כך.
אינפורמציה כללית לרכישה באתר המכירות קדמה.

כיצד פועל מנגנון החיפוש באתר?

בעמודה הימנית באתר תמצא חלון חיפוש בו תוכל לציין כל מילת חיפוש לפי: שם מוצר, מותג, מס' פריט, שם יצרן, וכו'.

האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?

בוודאי. במוצרי החשמל הנרכשים באמצעות אתר המכירות קדמה, מצויינת תקופת האחריות אשר היבואן מתחייב לספק עם המוצר. תעודת האחריות, מצורפת בד"כ עם המוצר או נשלחת בדואר. לכל בירור נוסף לגבי האחריות, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו בטל': 072-2456751.

כיצד פועל מנגנון החיפוש באתהאם ניתן לשלם בתשלומים?


בעת ביצוע התשלום באתר תוכלו לבקש לחלק את סכום הקניה למספר תשלומים נוחים:
בקניה של 200 ש"ח ומעלה עד 2 תשלומים.
בקניה של 300 ש"ח ומעלה עד 3 תשלומים.
בקניה של 400 ש"ח ומעלה עד 4 תשלומים.
אנא הקלידו את מספר התשלומים הרצוי בדף פרטי כרטיס האשראי.

מהי מדיניות המשלוחים באתר המכירות Kedma ?


באתר קיימות מספר אפשרויות למשלוח הזמנתך:
1. דואר רגיל (באמצעות דואר חבילות או דבר דואר רשום) בעלות של 15 ש"ח לכל הזמנה ולכל יעד בארץ.
אפשרות זו מוגבלת להזמנות שסך משקלם לא עולה על 2ק"ג 
2. איסוף עצמי ע"י הלקוח באחת מ-2 חנויות הרשת - חינם.
ניתן לאסוף את ההזמנה במהלך שעות פעילות הסניפים. עם קליטת הזמנה במערכת יצרו נציגי רשת קדמה קפה קשר עם הלקוח לתאום איסוף הזמנה.
3. שירות שליחים עד בית הלקוח 49 שח. 
4. הזמנה מעל 1500 ש"ח- שירות שליחים עד בית הלקוח חינם 

הערה: במידה וצוין בדף מוצר, כי מוצר הנ"ל נשלח חינם יפעלו כללים הבאים:
א. הזמנה שסך משקלה לא עולה על 2 ק"ג תשלח באמצעות דואר ישראל
ב. הזמנה שסך משקלה עולה על 2ק"ג תשלח עם שליח עד בית הלקוח

מותגים באתר המכירות Kedma ?


1. גאגיה GAGGIA
2. אסקסו ASCASO
3. דלונגי DELONGHI
4. סאקו SAECO
5. רנצ'יליו RANCILIO
6. ויביימה VIBIEMME
7. ביאלטי BIALTTI
8. פוראבר FOREVER
9. בודום BODUM
10. פרבוסק FRABOSK
11. אילסה ILSA
12.יורה JURA
13. נמוקס NEMOX
14. סוליס SOLIS
15.גת gat
16.להקוצ'ינה la cucina
17.בטרפליי batterfly
18.בליץ blitz
19.סטלה מיה stellamia
20.נואובה סימונלי nuova simonelli
21.ברוויל brevill
22.פבוריטה favorita
23.סן מרקו san marco
24 פיורנזטו fiorenzato
25.מאוור maver
26.לילית lilit