פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

072-2171111
072-2171111

מכונות קפה אוטומטיות

לפעמים בלחץ של העבודה, אין לברמנים אפשרות להתפנות אל כל כוס קפה ולתת לה את מלוא תשומת הלב. למה? כי בדרך כלל ברמנים ומלצרים במסעדות שהן לא בתי קפה, עסוקים יותר בהגשת האוכל, השתייה הקלה והשתייה האלכוהולית – שלושתם מאפיינים את המסעדה בצורה מובהקת יותר. לכן, מכונות קפה אוטומטיות הן הפתרון המושלם כדי להיות שאותם מקומות יהיו מסוגלים, לצד הגשת האוכל האיכותי והשירות המעולה, להגיש גם כוסות קפה איכותיות.

מכונות קפה אוטומטיות – איך זה בעצם עובד?

מכונות קפה אוטומטיות הן מכונות קפה שהמטרה שלהן היא להצליח למזוג את כוס הקפה המושלמת על כל רכיביה – תמצית אספרסו נהדרת, כמות מים הגיונית ומאוזנת אל מול התמצית, וכמובן חלב חם, מוקצף וטרי.

כל זאת יוצא בצורה אוטומטית באמצעות מכונות קפה אוטומטיות שמסוגלות לבצע את כל הפעולות האלו בקלות וביעילות. כל מה שנותר לברמן לעשות הוא פשוט להכניס את קפסולת הקפה, להכניס את קפסולת החלב, ללחוץ על כפתור והנה הקפה כבר בדרך למזיגה.

אספרסו? הפוך? מכונות קפה אוטומטיות מסוגלות לעשות הכל!

מכונות קפה אוטומטיות מתייחסות אל כל סוגי הקפה. בין אם במסעדה שלכם יוצאות יותר כוסות של קפה הפוך ובין אם יותר כוסות של אספרסו, מכונות קפה אוטומטיות מכילות כמה וכמה כפתורים שמאפשרים בלחיצה לבחור את תכנית הקפה שיימזג אל הכוס.

היתרונות של מכונות קפה אוטומטיות

היתרון המובהק והברור ביותר של מכונות קפה אוטומטיות הוא שהן, ובכן, אוטומטיות. אין כאן צורך בתפעול מסובך או בהתעסקות מיותרת, והן מכונות חזקות מספיק כדי לעמוד בקצב מזיגה מהיר של מסעדה. בכל מה שקשור בניקיון – ניקיון המכונה הוא פשוט יחסית וכולל שטיפה של צינורות המזיגה, ואחת לכמה זמן מומלץ גם לבצע ניקיון מקיף יותר עם חומרי ניקוי ייעודיים.

מעבר לזה, אין כאן שום התפשרות על האיכות. מכונות קפה אוטומטיות הן מכונות שמפיקות את כוס הקפה המושלמת, בדיוק כמו שאתם הייתם עושים בעצמכם עם מכונה ידנית. הן מתוכנתות בצורה שכזו שמאפשרת להן למזוג כוס קפה מאוזנת, טרייה ומעולה עבור כל אוהבי הקפה. תהנו!

תוצאות: 59
בחרת לסנן לפי: מכונות קפה אוטומטיות
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: