פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

072-2171111
072-2171111

מכונות קפה ביתיות

כמעט כולנו מתחילים את הבוקר שלנו עם כוס קפה מעולה. בין אם אתם טיפוסים של אספרסו, אמריקנו או קפה הפוך חם עם חלב מוקצף – מכונת קפה לבית יכולה לעשות בשבילכם את העבודה בצורה המושלמת. במקום להמשיך לפזר עשרות שקלים ביום על כוס קפה מבתי הקפה השונים, תוכלו להנות מקפה ביתי בדיוק איך שאתם אוהבים, במיוחד אלו מכם ששותים יותר מכוס קפה אחת ביום. ובינינו, מדובר על רובנו.

אנו בקדמה קפה – אספרסו סנטר מספקים לכם ארומה לבית, למשרד או לבית קפה. אנו מחזיקים במכונות קפה איכותיות ומקצועיות, מכונות שיתנו לכם את סוג הקפה שרק אתם אוהבים. 

 

מכונת קפה לבית – זה לא גדול מדי?

כשאנחנו מדברים על מכונת קפה לבית אנחנו מדברים על מכונה קטנה וקומפקטית, ולא מכונת הקפה כפי שאתם מדמיינים אותה מבית הקפה. מכונת קפה לבית יכולה להשתלב בכל פינה במטבח שלכם, והיא תופסת ממש מעט מקום.

מה כוללת מכונת קפה לבית?

מכונת קפה לבית יכולה להגיע בכמה תצורות. קיים סוג של מכונת קפה לבית שמגיעה עם יכולת אחת והיא להכין כוס אספרסו מדודה וקבועה, ויש מכונת קפה לבית שמגיעה עם יותר יכולות – כולל מקציף חלב, סוגים שונים של קפה כמו אספרסו קצר, אספרסו ארוך, קפה הפוך קטן וקפה הפוך גדול.

כמה עולה מכונת קפה לבית?

בהתאם לסוג מכונת קפה לבית שתבחרו, כך גם ייקבע המחיר שלה. באופן כללי מדובר כאן על טווח די גדול של מחירים, כאשר עבור מכונת קפה לבית מסוג פשוט יותר תוכלו לשלם מחיר של כ-800 ₪, ואילו עבור מכונת קפה לבית משוכללת יותר תוכלו לשלם מחיר של כ-3,000 ₪.

הכל תלוי מה הצורך

אם אתם יודעים שאתם טיפוסים שמכורים לקפה, מומלץ להצטייד במכונת קפה לבית מהסוג המשוכלל ביותר – כזה שיהיה איכותי מספיק כדי לעמוד בקצב ההכנה שלכם, וכמובן שיוכל לספק לכם את כל סוגי הקפה. לעומת זאת, אם אתם טיפוסים של קפה פעם באף פעם – תוכלו להנות מכוס קפה טובה שייצרו עבורכם החברים שיש להם מכונת קפה לבית.

ולא לשכוח את הקפסולות!

מכונת קפה לבית צריכה קפסולות כדי לייצר עבורכם קפה מעולה, ולכן כדאי לבחור קפסולות בטעמים שאתם אוהבים – חזקים יותר, פירותיים יותר ועוד.

אצלנו מתמחים בכל תחומי מכונות השתייה הביתיות ויכולים לספק עבורכם את האיכות והשירותיות הגבוהים בארץ. מכונת הקפה שלנו תשפר לכם את ההרגשה בבית על ידי מכונת קפה ביתית איכותית ומקצועית, המעניקות לכם טעמים במגוון סוגים לפי רצונכם, ברמה של בית קפה ובכמות הנדרשת!

פעם היו מכינים כוס קפה בצורה הכי שמרנית בעולם. היו מרתיחים את פולי הקפה וממתינים עד שישקעו כל הגרגרים בתחתית, וכך היו לוגמים אותו לאט לאט מתוך ספל קטן. עם הזמן למדו להוסיף לו חלב או גם סוכר, כך קיבל הקפה טעם טוב יותר ומגוון. חלף זמן, יצרני הקפה למדו לטחון את הגרגרים ולייבש אותם, והם הוציאו לשוק קפה נמס מוכן. חסל סדר הרתחה ובישול, אפשר להכין כוס קפה בקלות. רק להוסיף את הקפה והסוכר ולערבב עם מים חמים, ובמאמץ קל מקבלים משקה מעלה ניחוח מוכר. אבל תעשיית הקפה לא שקטה על השמרים, ולא מפסיקה להתחדש. לקפה הבסיסי נוספו טעמים שונים לאניני טעם, וגם סוגי קפה באו לעולם. קפה הפוך, קפה מוקצף וקפה אספרסו, נוצר גם צורך להביא לעולם מכונות קפה טובות שיעשו עבורנו את העבודה עם הזמן התחילו להכניס מכונת קפה כמעט לכל משרד ומוסד ציבורי. גם בבתים פרטיים רבים למדו על מעלתו הגדולה והחליט ש…מותר לנו גם. הביקוש הרב למכונות אלה הגבירו את הייצור שלהם והם קיימים היום במגוון גדול של סוגים וביצועים שונים ע"פ רצון הלקוח. כדאי להשקיע ברכישת מכונת קפה טובה ידנית או אוטומטית ויש גם עם קפסולות.

המעלה הגדולה של מכונת קפה היא, שרוכשים אותם פעם אחת ונהנים מעשרות ספלי קפה במשך זמן רב מעביד או עובד, אל תוותר על ההנאה! גש עכשיו לקדמה קפה ורכוש לעצמך מכונת קפה איכותית!

נוספו לאחרונה